Kde se dá na internetu vysledovat nejvíce posunutých (dnes módně dezinformačních) zpráv a kde evidentně lživých a pomlouvačných? Zajímavé je, že je to přesně u těch, kteří osočují ty druhé.

 

 Zloděj křičí chyťte zloděje!

V demagogiích jednoznačně vede Česká televize, rozčílení koncesionářských poplatníků kulminuje. A vzhledem k povinnosti platit lživé médium je to pohled dost tristní. Nakupovad zkažené zboží jako povinnost je už za hranou totality, natož údajného demokratického státu.

Všimněte si však nejvýznamější informace

Třeba Hospodářské Bakalovy noviny se stále ohánějí "dezinformačními weby" a jejich analýzami, ale nikdy v tom nejsou zahrnuty analýzy těch, kteří o druhých píší. To znamená, že tyto weby přebírají pouze zprávy od tanečníka gay klubu Jakuba Jandy - údajného superprofesionála, který však FORUM 24, Manipulátory.cz, Demagoga.cz, Hlídací pes ale i větší jako jsou Hospodářské noviny, Aktuálně.cz či veřejnoprávní média nehodnotí. ..

 

K rukám RRTV

Věc: Ostrý, velice ostrý protest proti manipulaci České televize a žádost o razantní řešení

 

Vážená rado, neprosím, ale ostře protestuji a žádám prošetření neuvěřitelné masáže volební veřejnoprávní televize na diváky, kde osobní výpady vůči voličům, manipulace a napadání komerčních televizí už překročily všechny meze a RRTV musí sama přece vědět, co se v České televizi děje.

 

Nyní konkrétně snadno prokazatelné, které předkládám výčtově níže: manipulace volební, jednostranná, napadání komerčních médií a v neposlední řadě urážky voličů v přímém přenosu a z laického pohledu podezření na trestný čin předvolební nezastřené manipulace analytika veřejnoprávní televize, která má jiný statut a povinnosti než komerční televize.

 

Ihned po volbě prezidenta vystoupil mimo jiné v diskuzi ve 22.25  Honzejk a rovnou urážel voliče, že jsou méně vzdělaní, málo vydělávající a dokládá to 152 000 hlasy na Moravě navíc, proti opačnému počtu v ostatních regiónech. Má snad Česká televize či Honzejk z Bakalových Hospodářských novin otisky prstů, aby identifikovala, kdo volil koho? U komerčních televizí lze tyto urážky na bázi jakéhosi průzkumu tolerovat, ale aby Honzejk ve veřejnoprávní televizi pohrdal občany a to i v jiných pořadech už je šílené. Moderátor má naslouchátko hluché, aby ty urážky zarazil?

Dále vévodí už pět dní sugestivní otázka, zda si vážně západ myslí, že volbou Zemana je zde nyní katastrofa. Přitom reprezentanti české veřejnoprávní televize jsou povinni klást neservilní otázku, jaké ponaučení si vezmou politici v Bruselu, když se Maďarsko, Polsko a především Česká republika od Bruselu odklání a po Velké Británii chtějí i Češi odejít? Proč veřejnoprávní televize občany a voliče České republiky uráží? Neuvěřitelné! Je Čt česká, nebo bruselská? Kdo vlastně její redaktory platí? Občan České republiky jako koncesionář, nebo Brusel? A lidé už se veřejně smějí, že volby skončily a zda si Čt všimla, že funkci obhájil prezident Zeman, což lze všude dohledat.

Kdyby to byl jenom přešlap – vrcholem urážek a pohrdání je Rosí po debatě dvou kandidátů pánů Drahoše a Zemana. Zde žádám a dle ohlasů v celém státě nejen já důsledné prošetření dvou pořadů minutu po minutě: za prvé analytik Luboš Rosí ve 21:53 přímo před volbou prezidenta neuvěřitelně zmanipuloval prapodivný průzkum Čt a Demagoga.cz, kdy všechny zápory na kandidáta přečetl v přímém přenosu, takže prezident Zeman z tohoto průzkumu vyšel málem jako zločinec.

 

Otřesná volební manipulace v předvolebním vysílání Čt analytika Rosiho: vážně ovlivňování voleb není trestné?

Toto je zatím jenom průběžný komentář, oznámil Rosi: prý strašně závažné lhaní Zemana,  výrok nebyl dávno, snad patnáct či deset, jak řekl Zeman, protože to bylo cca pět let. Další komická analýza:  Krym prý nemohl osobně předat Chruščov nikomu. A to prý je další hrubá lež. I když to prý mohl iniciovat...(To ale hodinu vysvětlovat nejde přesně, v debatě jsou zkratkovité výrazy, což Rosiho opět nezastavilo v urážkách a zpochybňování od prapodivného Demagogu.cz.). A opět další, zavádějící: prý odvolání v britském zákonodárství neexistuje, řekl Zeman, což je údajná další nepravda.  (A přestože víme o strašném problému zabitého Čecha v Británii a že se angažuje i jeho sestra včetně ministerstva zahraničí), prý to není dle Rosiho pravda, protože se odvolat lze.  Ale jak?

 Manipuluje  Demagog.cz či Rosí, když přesně totéž je na Demagogu.cz?

 Co je to za oficiální zdroj „Demagog.cz pro veřejnoprávní televizi? Jak je napojen Demagog na Rosího?Nebo to vážně byla nepravda? A o Drahošovi nula. Prostě Zeman je dle Rosiho lhář a demagog! Pak následuje:

Konec citace, které předcházela zpočátku dlouhá předmluva, jak se nedá vše v rychlosti zvládnout, tudíž výpadek hodnocení na Drahoše máme prominout!! (Špatně se vše popisuje, ale zde je přímý odkaz)

 Události, komentáře 21:53 hod 25.1.2018

V soukromém médiu by měl hodinovou výpověď. Vážně RRTV toto nechá bez povšimnutí? Proti tomu ostře protestuji a žádám zveřejnění, co bude dál s analytikem Rosim!

 

Účel světí prostředky a nejlepší obranou je útok

Tentýž analytik Luboš Rosí dokončil urážky a manipulace v neděli: počínaje obhajobou hyenismu paparazzi, kdy opilého novináře bránil jiný novinář a samozřejmě nepřetržitý slovosled o Zemanovi, že vlastně všichni jeho voliči jsou přeneseně špíny v čele s manipulátorem Fendrychem. Co má společného paparazzi, opilý novinář a voliči prezidenta Zemana? Kde je hranice etiky? A masáž Rosiho pokračuje dál: údajné proruské vysílání je i v tom, že přiřkli v Rusku Zemanovi víc hlasů v procentech, než byla skutečnost. A pak už se jelo: masáž o soukromé televizi Barrandov, manipulace s občany za dramatického líčení strašných prohřešků, že Barrandov má jít v jednotné linii, vnucovat lidem osobní názor Rosiho, kdo má podporovat prezidenta a kdo ne,  pokračovalo se totální demagogií, kdy nepřišel pan Drahoš na diskuzi a tak se prý pan Soukup veřejně přiznal, že není oponent, tak nemůže být úplně objektivní, čehož opět zneužila redaktorka Čt, že zákon neobjektivitu nepřipouští. Neuvěřitelná manipulace a konspirace na Newsroom Čt24, která přímo tlačí diváky na odsouzení každého, kdo má něco společného s prezidentem Zemanem. Jsou snad voliči pana Zemana lůza a špína? To vážně bude Rosí pokračovat v této funkci dál? Pan Soukup není neobjektivní podle zákona, ale tím, že není soupeř, je logika a proto pouze může pokládat otázky! Pro koncesionáře je tato manipulace je děsivá! Nepřípustná! Ta osobní nenávist Rosiho je očividná, takže vstup jakéhosi Leoše Kyše, který úplně obrátí význam a moderátorům zakazuje tleskat vítězi voleb z Barrandova je už šílená. Dokonce s obrácením se na RRTV. Kde končí demagogie České televize? Následující urážky pana Voříška či Reye Korantenga je skoro také na trestní oznámení.

A opět: pokud takto budou proti sobě bojovat komerční televize, tento dopis by napsán nebyl. Ale ta jednostranná nenávistná kampaň veřejnoprávní televize proti voličům pana Zemana, proti jiným televizím přece nemůže Rosímu projít! Vážně takovýto manipulant může pracovat ve veřejnoprávní televizi za koncesionářské poplatky? Co je to za hosty, kteří vyloženě urážejí redaktory na komerčních televizích a redaktorka je ještě popichuje pod dohledem Rosiho? A následující závěr pořadu, jak za příjemné atmosféry Česká televize nemanipuluje je úděsný.

Vysíláno: Newsroom ČT24  28.1.2018 22:05

 

Následuje vážné podezření, že pani Witowská dostávala nápovědy do sluchátka, jak pomoci kandidátu Drahošovi, když vypadl z role. Záznam z přenosového vozu by měla RRTV předložit veřejnosti, protože podezření je příliš vážné a rezonuje celou společností!

 

Dále přidávám další námět na prošetření z jiného „pera“, což však lze jasně doložit a pod kterým se podepisuji i já:

ČT předvedla při hodnocení voleb vrchol licoměrnosti! Například ze čtyř pozvaných politologů byli všichni čtyři příznivci Jiřího Drahoše a sami to veřejně deklarovali! (Jmenovitě Pečinka z Reflexu, Leinert z Mf DNES, Honzejk z Hospodářských novin a Dvořák z Českého rozhlasu – doplněno, což opět lze jako jeden názorový proud dokázat) Redaktor ČT Borek se snažil, co mu síly stačily, rozdmýchat téma, že volby přece jen ovlivňovalo Putinovo Rusko. Což opět redaktor Borek vytáhl v čase 22:49, když se mu už předtím senátor Kubera vysmál, kdy s tím vyleze.

Ne, toto nejsou excesy, ale programové manipulování s občany po vzoru zloděj křičí chyťte zloděje!

 

Ta manipulace je tak očividně otřesná, že už ani nevíme, zda se dá klesnout ještě níž a je otázkou, zda neudělat referendum na ukončení koncesionářských poplatků, pokud se některá vysílání nezačnou chovat jako veřejnoprávní, ale budou pokračovat jako nenávistná a manipulativní.

 

A mimo stížnost návrh, který pouze umocňuje kolorit Čt: lze někde zjistit, kolik set hodin zabrala čas na veřejnoprávní televizi kauza Čapí hnízdo, když otázky Witowské, Tvarůžkové či moderátorů dalších pořadů jsou stále stejné, výpady „demokratické opozice“ stále stejné a defilují v České televizi za naše peníze od rána do večera? Nestačil by tam stálý titulek o obvinění Babiše a moderátoři by se mohli věnovat smysluplným věcem? Nebo by stačila prázdná obrazovka s nápisem „Babiš si nakradl na Čapí hnízdo“ a moderátorky by se mohly věnovat své rodině? To bychom těm ženám pomohli my, muži nejvíc. A přísahám: je mi to líto, ale od Putina jsem nedostal ani rubl za volby. Můžete to České televizi vyřídit? A o protěžované ministraně STAN ani nemluvě. To však není součástí ostrého protestu, pouze doplnění, že situace v České televizi už je otřesná, neudržitelná a občané čekají na dořešení, byť se Čt rozhodla, že nejlepší obranou je útok a začala pronásledovat všechny kolem!

S úctou koncesionářský poplatník

Petr Pokorný


                                                                          V Praze 31.1.2018

 

 

Nové medium, které samo propagandu a manipulace vytváří? Kdo kontroluje kontrolora: Newsroom Čt24?

 

Ale zásadní otázka zní: dovolili by si takto manipulovat s veřejností, kdyby za tím nestál někdo mocnější, daleko mocnější? Kdo to ale je? Mimochodem, Parlamentní listy dávají trestní oznámení na Rosího za lživé obvinění a dehonestaci v pořadu. 

 

 

 
 
Přidat komentář

Lidé v této konverzaci