Vytisknout

Žasnete a nevíte to? Pouze je nejasné, proč se současný ministr Ťok nebrání. Vážně to také neví? Přitom je snadné předložit důkazy! Přitom je to snadné dohledat. V té době byl u vesla Milan Šimonovský jako ministr dopravy a génius "Zdroje jsou" Vladimír Špidla jako premiér! A o co šlo?

 

Tahle parta hochštaplerů a jinak se to nazvat nedá převzala vládní křesílka a pak: rozhodli o prapodivném systému mýtných bran z doby praotce Čecha, když už běžel v Evropě systém satelitní a nechali zničit vlakovou přepravu přesunem na silnice a dálnice.

 

Vzpomínáte na blokády za dostavbu dálnice D8? Třeba tam se jednalo také o tom, že Kamenolom Dobkovičky pustil obrovské vany se štěrkem mezi vesničkami na koňské povozy bez chodníků, zatímco vlaková vlečka začala chátrat. A Špidla z ČSSD se Šimonovským byli v podezření, že dostali těžké odškodné. Bohužel to policie nevyšetřovala a důsledky jsou v plné nahotě vidět dnes při opravě D1. Dokonce Výzkumný ústav dopravy z Brna překreslil šíře silnic, aby se tam vany se štěrkem vešly! A policie nic! I přes protesty a blokády Velemína!

 

I zde jezdí kamiony - ani se na silnici nevejdou: schváleno!

Možná se zeptáte, jak Kamenolom Dobkovičky s D1 souvisí. Inu, ty podvody byly všude a zatímco se to dnes svádí na Klause a jeho reformu, vše bylo jinak. Pozorně se dívejte na datumy a co se dělo.

Například v Lovosicích bylo skvělé překladiště RoLa a co se s ním stalo a především kdy?

 

Vlak RoLa přivezl dva kamiony a skončil

19. června 2004 
Po deseti letech skončil provoz vlakové linky RoLa. Od září 1994 ji využívaly kamiony, aby se vyhnuly přetíženému přechodu na Cínovci. Po vstupu do Evropské unie, kdy se na přechodech zavřely celnice, se ale řidiči vrátili opět na silnice.

Na posledním vlaku, který přijel z Drážďan, byly dva kamiony. Jedním z nich byl i kamion Jiřího Suka z Brna, který systém RoLa využíval celých deset let.

"Jel jsem dokonce na historicky prvním vlaku, který jel do Německa, a teď tedy i na úplně posledním," vzpomínal.

 Měsíčně vlaky v obou směrech převezly více než šest tisíc nákladních aut.

Celkem do konce května 2004 cestovalo po železnici 833 057 kamionů. Díky tomu si jí považovali i ochránci životního prostředí.

Autoři: MF DNES , Antonín Viktora

 

Ministr dopravy Milan Šimonovský - KDU-ČSL:  od 15.července 2002 do 4.září 2006

Vládu vedla ČSSD - Špidla, pak Gross, pak Paroubek

 

Oni věděli, že to pro občany bude kalamita a zločin. Že upřednostnění kamiónů místo většinou elektrické železnice na většině hlavních tahů je drahý a životně nebezpečný zločin. Už v tu dobu byly dálnice na hraně. Ale zatímco svět šel cestou železnic a rychlovlaků, my, uprostřed Evropy, jsme zaneřádili krajinu a dnes nám Brusel hrozí!

Jenomže i dnes to lze napravit škrtnutím pera (obrazně). Za prvé změnit čas kamionové dopravy jako v Německu a řidiči nebudou Českou republiku zneužívat. A nechat schválit zákonnou úpravu s okamžitou platností o převedení kamionů přejíždějící naši zem na železnici tam, kde to jde ihned a další pod tvrdou kontrolou rychle dobudovat. Takže možná by se zjistilo, že další dálnice nepotřebujeme. A třetina dálnic by se zklidnila!