Do konce listopadu je jen pár dní, budou vánoce a pak leden a to již pravděpodobně bude jen rok do prvního kola prezidentských voleb and to be or not to be president, that's the question, řekneme spolu se Shakespearem.
 

Každý se musí poučit z chyb, s tím se nedá vůbec nic dělat. Kdo tak neučiní, ten je odsouzen k prohře a věčnému zatracení v mediálním pekle. Před pěti lety (počítáno od volby) měl Karel Schwarzenberg skvělé mediální krytí a přesto, řečeno slovy Václava Klause, nezvítězil.

To by se příští, resp. přespříští rok již stát nemělo. Pravda a láska má tentokrát skvělého, penězi ano, myšlenkami však méně, vyfutrovaného kandidáta, Michala Horáčka. Chlapík to je nepochybně velmi zdatný, umělecky nadaný, politicky zatím nevyprofilovaný.

Největší nesmysl, který může kterýkoli kandidát udělat, je, snažit se zalíbit všem. Daleko lepší a účinnější je, všechny naštvat. Alespoň zdánlivě.

Toho ale byl schopen Donald Trump, nikoli však Michal Horáček. Nemyslím, že by to dokázal, příčilo by se to jeho uhlazenému Maybach stylu.

 

A zde přichází, právě včas, ku pomoci deník MF DNES, který ví, že ne celý národ souhlasí s děláním peněz tím, že, sice legálně, ale okrádám své spoluobčany na Dostizích a Sázkách.

 

V našich milovaných USA, bez kterých se nedokážeme ani uprdnout, by taková kandidatura byla jen stěží možná.

A když jsou na jedné straně peníze, musí se, samozřejmě, objevit i na té druhé. Protivníkově, nebo lépe řečeno, na straně potencionálního protivníka, který, hypoteticky stojí kandidátovi Pravdy a Lásky v cestě na vysněný prezidentský stolec.

A tak, na straně Horáčkových, samozřejmě poctivě vydělaných stamiliónů, on to ale někdo zaplatit musel, že a přišel třeba, kvůli té své hrací a sázení vášni (ono to je totéž, mezi automaty a sázkami je jen malý rozdíl, automaty jsou horší) musí též být nějaké peníze, o jejichž "legálnosti" lze mít pochyby.

Ovšem, ty peníze, asi 22 miliónů, které na účet strany SPO přišly od firem spojených s hradním poradcem Martinem Nejedlým, jsou jednak naprostou prkotinou s ročním kapesným pana Horáčka a pokud je srovnáme s dary na volební kampaň USA, podivíme se.

22 miliónů kaček a to ještě za nějaké časové období, srovnáno s příspěvky na volební kampaň Donalda Trumpa a Hillary Clinton jsou naprosté "peanuts" (buráky, ale my to nepoužíváme).

 

Známý levicový deník Washington Post https://www.washingtonpost.com/graphics/politics/2016-election/campaign-finance/ nás do těch nákladů nechal nahlédnout. Je to otřesné, myslím ty náklady. Něco jako 35 miliard Kč Hillary a něco po jednu miliardu Donald.

 

A protože jsme malá zem, točí se tu malé prachy, ale máme jednoho, s USA skoro srovnatelného kandidáta (myslím tím pana Horáčka), tak je třeba hned vyrukovat s tím, že kolem prezidenta Zemana se také točí "velké prachy".

A takto hnusně, podle MF DNES se na Hradě koná. Bodejď by ne, když tam sedí taková hydra nenáviděná.

Prostě a jednoduše Hrad, s.r.o. implikuje do hlav příštích voličů, jak odporný je prezident Zeman, jaké tam dělá zákulisní kšefty a jak by ten bývalý černý bookmaker od koníčků v Chuchli, které nikdy, opravdu vůbec nikdy, Veřejná Bezpečnost nezmáčkla, byl nepochybně lepší.

 

MF DNES: Hrad, s.r.o. Jak firmy profitují ze sponzorování Zemanova týmu

24. listopadu 2016 0:10 Soukromá firma pošle sponzorský dar Straně práv občanů či do prezidentského fondu. Prezident firmu navštíví. Její zástupce pozve na zahraniční cestu. A ti mohou příležitost využít k získání zakázek. I takový model funguje v okolí prezidenta Miloše Zemana, zjistila analýza MF DNES.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/analyza-mf-dnes-firmy-profituji-ze-sponzorovani-zemana-pje-/domaci.aspx?c=A161123_202657_domaci_san

 

 

$1.3 B

$556 million
Hillary Clinton campaign

$544.4 million
Party and joint fundraising committees

$188 million
Super PACs

Hillary ClintonDonald Trump

$795 M

$248.3 million
Donald Trump campaign

$486.7 million
Party and joint fundraising committees

$60.1 million
Super PACs

 

Zveřejněno se souhlasem autora

Jiří Hermánek

jirihermanek.blog.idnes.cz