Nejen na sociálních sítích sílí diskuze a úžas, co se stalo s údajným bojovníkem za pravdu Soukupem, proč otočil jak korouhvička a chová se stejně dementně či chcete li, stejně populisticky a lokajsky k EU jako Václav Moravec na Čt a útočí na vládu?

Proč najednou nadává "Zemanovi a Babišovi" za to, že prý málo rozhazují peníze z vrtulníku, když ještě nedávno hlásal, jak je veřejnoprávní televize rozhazovačná, nešetří a za peníze koncesionářů si debužíruje? A proč nyní žádá to samé a výše deficitu a zadlužení ho nezajímá?

A napříč celou Českou republikou se nese, že Soukup je zrádce a podvodník a nadávky s pohrdáním na něj jen prší.

 

Za vším hledej ženu peníze

Nemá cenu spekulovat, v šílenství koronaviru zapadla zpráva:

Čínská CITIC ovládla Soukupovu agenturu Médea, získala většinový podíl

 
Čínská finanční skupina CITIC získala majoritní podíl 57 procent v mediální agentuře Médea. Původní vlastník 30 procent akcií využil svou opci, a v agentuře tak má prostřednictvím své společnosti Rainbow Wisdom Investment více procent než její druhý majitel Jaromír Soukup. Ten dál drží většinu ve společnosti Empresa Media, která provozuje Televizi Barrandov a vydává časopis Týden.

Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/mediahub/jaromir-soukup-medea-agentura-citic-majorita-firma-barrandov.A200418_140913_mediahub_aug

Čínskému státnímu koncernu se tak otevírá cesta k vlivu na většinu tuzemských médií. Ta jsou často závislá na příjmech z inzerce, kterou u nich zadává právě Médea. Tato mediální agentura podle serveru obhospodařuje reklamní rozpočty na úrovni tří miliard korun ročně. Uvedl to server Hlídací pes.

Hlavními strůjci obchodu jsou podle Hlídacího psa bývalý ministr obrany a volební manažer ČSSD Jaroslav Tvrdík a poradce prezidenta Miloše Zemana Martin Nejedlý. „Nejedlý a spol. se dlouhodobě snažili o ovládnutí agentury Médea, která dotuje chod prodělečné televize,“ uvedl před týdnem web Neovlivní.cz. Změna vlastnických poměrů může podle mediálního experta Jana Potůčka znamenat vážný problém pro TV Barrandov a další tituly Empresy, protože Soukup zisky z Médey svoje média dotoval. Mediální dům Empresa Media patří podle webových stránek firmy mezi největší česká vydavatelství.

Vydává například časopisy Týden, Sedmička či Interview a knihy. Na přelomu let 2012 a 2013 do skupiny přibyla televize Barrandov.

Mediální agentura Médea funguje jako zprostředkovatel při zadávání reklamy mezi firmami a médii. Soukup ji převzal koncem 90. let a vybudoval z ní jednoho z hlavních hráčů na českém trhu.

Inzerce v tisku se podle údajů Nielsen Admosphere pohybuje kolem 20 miliard korun ročně, objem reklamy v televizi loni přesáhl 57 miliard, na internetu zadavatelé za inzerci vydali 34 miliard korun.

Ochránkyně fousatých dětí - migrantů Šojdrová podepsala výzvu, aby mainstreamová probruselská média dostala další miliardy navíc a zdá se, že se chce i Soukup přifařit na tento penězovod.  Rázem je zde další Václav Moravec. Je to hnus.

 

 Související

Soukup přiznal katastrofální propad z reklam a začal nenávidět Babiše, Zemana a Čínu!