Mnoho lidí se domnívá, že prostě generální ředitel rakouské České spořitelny má svoji mluvčí, která má samozřejmě dělat kontakt s veřejností jako ji má třeba ministr Babiš, či mluvčího, jako má prezident Zeman mluvčího Ovčáčka. Hluboký omyl! Zde jsou fakta z veřejných zdrojů. (Není hoax, ani fake news)

 

Rakouská Česká spořitelna však jde od roku 2015 moderní cestou a za peníze klientů vytvořila mediální Hub. Pokud si však myslíte, že všichni ředitelé a ředitelky komunikací dělají za "minimální mzdu", hluboce se mýlíte. Jistě, je to soukromá společnost, ale systém bankovnictví je páteř ekonomiky státu, tudíž má naprosto jiný režim, než mají obyčejné soukromé podniky. Mimochodem i proto jásá premiér Sobotka, jak nízkou nezaměstnanost má. A symbióza se státem je nepřehlédnutelná.

 Co to znamená se můžete dočíst zde:

 

Česká spořitelna vytvořila komunikační Hub

CS

Česká spořitelna vytváří supertým komunikace, zahrne i marketing.
 

Česká spořitelna restrukturalizuje svůj tým komunikace. Vytváří tzv. Communications Hub, supertým, který se stane komunikačním uzlem pro celou společnost.

„Doba pokročila a dříve osvědčené modely našim dnešním potřebám v oblasti komunikace už nestačí. Chceme mnohem víc využít veškerý potenciál a know-how, který nabízejí naše komunikační týmy, a to ve stylu, obsahu i způsobu komunikace vůči všem cílovým skupinám,“ vysvětlil MediaGuru.cz Marek Pšeničný z tiskového oddělení České spořitelny.  

Cílem je propojit profesionály napříč bankou a využít mezioborového plánování a koordinace přes všechny komunikační disciplíny. „Slibujeme si od toho svěží a skvěle zacílenou komunikaci směrem ke klientům i zaměstnancům,“ dodává Pšeničný.

Communications Hub čítá kolem devíti desítek lidí a kromě specialistů, kteří pokrývají celé spektrum marketingových a komunikačních aktivit, zahrnuje také týmy ombudsmanů, sponzoringu, CSR, Nadaci ČS a Nadaci depositum bonum. Vede ho Josef Havelka, ředitel marketingu, jeho zástupkyní je Klára Gajdušková, ředitelka úseku firemní komunikace.

 

(Toto není aktualizováno, tudíž je možné, že jména se změnila, nebo se tým rozrostl a další sta zaměstnanců)

 

Je jasné, že toto něco stojí, takže klientela této banky musí mít náklady daleko vyšší, než klasické banky, které se starají pouze o klienty. Není se pak co divit, že i v roce 2015 pokračoval trend poklesu hodnoty značky velkých institucí na českém finančním trhu, naproti tomu hodnota řady menších bank a pojišťoven rostla. 

 

A současný důraz na ženský faktor nelze přehlédnout: co dáma, to ředitelka. Moderní doba žádá moderní know-how!

 

Další kolegové z banky, kteří odpovídají na vaše dotazy

Marta Ťok
Ředitelka Komunikace České spořitelny
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

   
Hovorkova

Monika Hovorková
Ředitelka Marketingu České spořitelny
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

   
458c7790.jpg Jitka Schmiedová
Ředitelka Lidských zdrojů České spořitelny
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
   
gajduskova_klara.jpg Klára Gajdušková
Ředitelka Social Impact Bank
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

A protože mužstvo, které údajně vzniklo na posouzení cenzury není zahrnuto  v otevřenosti České spořitelny, na což mají samozřejmě klienti, kteří to platí nárok, je na čase, aby vedení této instituce občany s fungováním seznámilo! To se to paní ministryni sociálních věcí Marksové vykládá veřejnosti, jak pracovní síly mizí z trhu a stát už je neplatí. Samozřejmě, když to platí například formou ředitelek klienti České spořitelny!