Nejlepší obranou je útok a protože ředitel Dvořák neuvěřitelně bojuje o své miliardy, dokáže podstrčit divákům jakýkoliv mediální žvást. Chcete důkazy záhadných proměn? Zde je máte!

 

Sociální sítě prý nemají skoro žádný vliv na veřejné mínění vyplývá z červnového průzkumu agentur Median a STEM/MARK a tvrdí ředitel Dvořák. Jejich spřátelený (ne)prolhaný web Aktuálně.cz však stále šílí, že sociální sítě - pár malinkých webů jim šíleně konkuruje a drtí veřejné mínění, ač ti, co vyvádějí dividendy v miliardách do zahraničí se snaží seč mohou, aby si přízeň zachovaly (rakouská Česká spořitelna vyvádějící desítky miliard ročně do Rakouska) a inzeruje pouze tam, kde se jí to "zatím" vyplácí. Stejné dělaly podobné firmy za nacistů a nyní se kají, že nepochopily svobodu...

 

Dezinformátoři vydělávají na reklamě stovky tisíc. Velké firmy inzerci u nich stahují

pláčí redaktoři z Aktuálně.cz, kteří se bojí, že je vyhodí, protože nemají vlastní názor a jenom papouškují. Takže ještě chvíli lezou do pozadí s prosíkem...

Všimli jste si, že pražská kavárna a jejich hlásné trouby každý den píší o dezinformátorech, a nepředloží žádný důkaz? Nebo nějaké mlhavé chemtrails?

 

Hra o miliardy Dvořáka, Aktuálně.cz a DeníkuN, Jourové a Vrábela

Skoro asi každý už slyšel o údajných dezinformačních webech, jaký mají strašný vliv a že je jim třeba ukrást miliardy. Moravec pláče nonstop, jsou na to i programy Vrábela a Jourové, dnes pláče i Soukup na Barrandově. Lze snadno dokázat. Prý mají údajné "dezinformační weby a sociální sítě" strašný vliv a proto by měl být zákon, jak donutit inzerenty, aby inzerovali pouze u jedné party jako jsou Aktuálně.cz, DeníkN z líhně propagandistických probruselských řetězových webů.

A ejhle, pak se jedná o zvýšení koncesionářských poplatků a změna! Sociální sítě prý nemají skoro žádný vliv, hlavní jsou veřejnoprávní média především Česká televize a to běsnění Václava Moravce, jak manipulují údajné "dezinformační weby" veřejným míněním popírá Česká televize a Dvořák sám sobě.

 

Zde je důkaz z údajně (ne)zmanipulovaného výzkumu

 A hned je zadán průzkum, zda by navýšení veřejnoprávních poplatků nevadilo, když toto je důkaz, že "údajné dezinformační weby a hlavně sociální sítě" nejsou důležitým zdrojem informací.

 

Takže ve vzduchu visí tři otázky

  1. Proč se dělá cenzura na sociálních sítích, když nic neovlivní?
  2. Proč kradou (ne)prolhané weby těm nedůležitým webům peníze a tlačí do podvodu např. i rakouskou Českou spořitelnu?
  3. Dezinformují Jourová, Aktuálně.cz a Moravec, nebo je zmanipulovaný průzkum agentur Median a STEM/MARK pro Českou televizi nyní, aby se zvedly veřejnoprávní poplatky?

 

Nemohou však současně mluvit pravdu ti, co tvrdí, že proti EU je tak velké procento lidí, protože veřejnoprávní média nemají vliv včetně jejich spřátelených (ne)prolhaných webů,  současně tvrdit, že se musí zvednou poplatky a sebrat peníze protibruselským malým webům, protože mají obrovský vliv a manipulují veřejným míněním

a v průzkumu uvádět přesně opak.

Něco je prostě špatně!

 

Nebo je to tak, že v roce 2020 je pravda ÚPLNĚ jinde: je sucho a horko, což znamená, že je mokro a zima. A lidé mají více jak 60 druhů pohlaví...

Technická:  znáte kolem sebe někoho z normálních, kdo miluje Českou televizi, Moravce a Newsroom 24 mimo několika prapodivných politiků a obdivovatelů pražské kavárny? Hned totiž je na talíři, že v Německu prý zvažují zvednutí poplatků také. A v Německu zase píší, že je to normální, protože i v České republice se budou zvedat poplatky.

 

 SOUVISEJÍCÍ

Záhada nebo zločin a HOAX: jak Česká televize ověřuje nejmenovaný zdroj, ze kterého má zprávu?