Češi mají rádi humor, mají rádi kameňáky. Bohužel když to tvrdí vážně Lidl společnosti Schwarz-Gruppe, které patří též síť hypermarketů Kaufland a zdůvodňuje tím značení cs na polských vajíčkách, je to už daleko za hranou zločinu! Ona to totiž není výjimka a omyl!

 

Proč si kontrolní komanda vybíjejí energii na malých českých podnikatelích a nadnárodní řetězce se zde chovaji jako dobytek, či lépe řečeno k nám se chovají jako k dobytku, který si musí vše nechat líbit?

Zákaznice Lenka Basud na facebookový profil obchodního řetězce Lidl umístila fotografii, ve které tento obchod propaguje prodávaná polská vejce jako česká. I přišlo poněkud zvláštní vyjádření: “Dobrý den, Lenko, vejce jsou snášena v Polsku, ale jsou od dodavatelů z České republiky, kde jsou i balena,” stojí v oficiální odpovědi profilu Lidl.

 “Ale pořád jsou to polská vejce, je to tak? To, jestli je do obchodu přiveze Polák nebo Čech, je nám asi jedno.

Vysvětlení, které všechny srazilo do kolen. Dobrý den, jedná se o české slepice, které jsou v Polsku, kde pro ně jsou lepší podmínky. Děkujeme za pochopení, doplnil obchodní řetězec.

 “V daném případě se jedná o českého prodejce vajec, který je z důvodu nedostatečných kapacit částečně nucen vejce dovážet ze zahraničí,” vysvětlil mluvčí společnosti Tomáš Myler. “Vejce jsou následně balena a tříděna na území České republiky, proto je na obale uveden i kód třídírny.“ "Asi to je slepice narozená v Česku, která emigrovala za lepším do Polska. Takže je to vlastně česká rodačka a tím to polské vajíčko má kořeny v Česku a je české," reagovala Kateřina.

 

A to není vše

Před časem zase obchodní řetězec Lidl na obalech některých svých výrobků mazal kříže z řeckých kostelů. Jednalo se o produkty nabízené v rámci takzvaného řeckého týdne. Společnost Lidl uvedla, že důvodem bylo zachování politické a náboženské neutrality.

 

Předtím zařadil provokativně na české letáky černocha, protože věděl, že černoch není generačně rodilý Čech a vůdci tohoto řetězce předem věděli, že vyvolají velkou reakci a na "rasismu" si založí prodejní reklamu.

 

Mimochodem, stačí se zajet podívat do severních Čech, jaké zboží tam německý Lidl prodává. Mnohdy si řeknete zaběhnutá česká značka a pak jste v šoku, že výrobce je EU, nebo žádný a Jourová za půl milionu měsíčně slíbila nápravu a pak přelezla do další lukrativní funkce, aniž by pro českého občana hrábla prstem. A nikdo se nesnaží, aby jí za to potrestal, zatímco německý Lidl se směje českým občanům do očí!

A nejen Lidl se nám vysmívá

Díky Evropo, my Češi, jó, my se máme...