Kolik dementních lidí je kolem nás. Normální reklama by stála několik milionů, ale stačí napsat kravinu, že se lidé rvou 26 hodin o místo a tisíce lidí se nechá nachytat.
Žreci titulků a reklam
Kazmové dělají z lidí blbečky a ti se vždy nachytají. A i když je reklama nachytá padesátkrát a příjdou o peníze, stejně příště nechají ze sebe dělat blbečky opět a opět uvěří. Říkáte, že jsou Američani nevzdělaní a tupí?
A co je u nás, když skočí na lep, že dav stál frontu 26 hodin. Přitom ten dav jsou tři recesisté!
„My jsme přišli jako tři kamarádi, ale Václav už tu stál, tak jsme se domluvili, že si to pak rozdělíme,“ popisuje jeden z výherců Steanly a dodává, že ho tyto akce opravdu baví.„Často se účastníme takových akcí, byli jsme v Europarku na Milionovém tornádu a šestkrát jsme byli v kině na Kazmovi, jeho vyhozené miliony jsme však prošvihli,“ říká student Steanly.
„Kluci mě velmi mě překvapili, navíc překonali rekord v čekání. Ve Varšavě zatím drželi 19hodinový rekord čekání při příležitosti otevření první pobočky v Polsku. Oni tu čekají ovšem už více než 25 hodin, neuvěřitelné,“ říká šéf Popeyes Blaževič.
Zdroj: https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/popeyes-fast-food-praha-listopad-otevreni-kure-pobocka-dum-mody.A231030_133659_ekonomika_vebe
Profesor odvedl vrátného stranou. "Nechci slevu zadarmo," pravil vychytrale a položil na stůl stokorunu. Z povídky Šimka a Grossmanna "Návštěva v ZOO.
A přesto ze sebe lidé znovu a znovu nechají ze sebe udělat blbečky. Marek, Šimon, Steanly a Václav si tak úspěšně vystáli šanci získat jídlo po celý rok zdarma. Další stovce pak připadne legendární reklama.
O kvalitu řetězce a kuřat vůbec nešlo, pouze reklama mezi tupými lidmi zní.