Všimli jste si, co najednou zde jezdí polských značek aut, či českých "Z", neboli začátečníků? Když přistoupíte blíž, věříte, že uslyšíte polštinu, či rozklepanou českou začátečnici? A nadité kufry zbožím?
Ano, pochopili jste správně: ani jedno. Jsou to zhroucení chudáci z Ukrajiny, co u nás vesele skotačí, cestují, nakupují a pak novinářům spřátelených masmédií s pláčem vypoví historku, jak jim Putin rozstřílel deset aut a dvacet domů a Filala je tak hodný, že je přes Rakušana zadotuje.
Dokonce i Česká televize přiznala frašku: Ukrajinci, respektive Ukrajinky – neboť ženy, případně ženy s dětmi mezi navrátilci převažují tak, jako převažovaly mezi uprchlíky – přese vše tvrdí, že bez auta se vrátit nemohou. „Když máš auto, můžeš vzít děti a odjet. Když nemáš auto, tak nic,“ prohlásila Ljuba.
A ty kecy jsou k smíchu i těm uvnitř aut

Na slovensko-ukrajinskej hranici je rušno, tentokrát však nejde o príchodzích z Ukrajiny, ale o opačný smer. Môže za to zrušené dovozné clo na autá. Ukrajina totiž prijala zákon umožňujúci dovoz osobných automobilov bez cla.
Hrančný priechod vo Vyšnom Nemeckom však kapacitne na túto podstatnú zmenu nebol pripravený. Technické problémy má aj ukrajinská strana, kde sa autá registrujú. Spolu s osobnými autami určenými na vývoz stoja aj kamióny s humanitárnou pomocou.
Proč nesmíme vědět a vidět důkazy, že jsou z území, které je postiženo válkou a rodina skutečně trpí jako po záplavách v Troubkách? To množství tomu přece nenapodvídá. Kdo to řídí? Brusel?
Stali jsme se dojnou krávou a Zelenskyj to náležitě využívá. Mělo být "stanné právo Rakušanovo" využito pouze na loupež českých, poctivých občanů a dělníků a jako sprosté výpalné po vzoru ukrajinské mafie?