V tomto případě hraje hlavní roli innogy Česká republika :
Začátkem června přišel dopis, ve kterém nám tato společnost oznamuje, že máme nedoplatek skoro 24 tisic a misto předchozích záloh cca 3000,- nám je zvyšují na 11 tácků.
I chopím se mobilu a jdu volat na infolinku, kdeže se to vloudila chybička.
Paní na infu mi sděluje, že se prostě zvýšila cena za kWH, a že to je přece jasné a že máme být ještě rádi, že díky zastropování je to jenom takhle.
A tak se jí ptám, zda se jí zdá normální zvýšit cenu z 828,- za kWh na 2500,- za kWh, bez toho, aby nám to dali na vědomí.
Na to mi začala vyprávět nějakou básničku o fixaci a prodloužení smlouvy, o kterém jsme věděli.
Inu znovu opakuji "vy když si jdete koupit do obchodu pomeranče a zjistíte, že už nestojí kilo 50,- , ale 500,- , tak co uděláte?
No třeba si je nekoupíte, že? A místo nich si vezmete třeba mandarinky. No a my měli možnost topit v zimě například dřevem (nebo jako sousedi třeba pneumatikama nebo tchýní...- vtip!), zkrátka měli jsme připravenou alternativu, kterou jsme ale nevyužili, neb nás o takto razantním zdražení nikdo neinformoval! Kde mohu podat stížnost?"
Info recitátorka: "My reklamační oddělení nemáme........ ....... ale já mohu vytvořit reklamaci za vás"
Já: "tak dobře, napište tam, že jsme nespokojeni s neinformováním o částkách a že zálohy 11tis. platit nebudeme.
Info recitátorka: zálohu můžeme snížit třeba na 5000,- a po třech měsících uvidíme.
OK.
Dnes přišlo vyjádření:
Jistá Lucie Mlčůchová z oddělení reklamací a stížností, v něm píše opět báseň o fixaci a žádá zaplatit zálohy ve výši 7540,- (přičemž jsme se domluvili na 5 tisících)..
Tolik služby v naší zemi a nejdražší ceny energií na světě.
Jordanka Jirásková
P.S. Jordanka neví, že to je zlevnění? Když to tvrdí Fiala a Síkela...