Úřednící se množí jak vši v nemyté hlavě. Další šikana a další úředníci dostávají práci a prémie. Vše se rozprodalo a jak inkasovat od lidí dál?
Zaplatíte bezbariérový vstup, aby invalidé mohli dojet až k domu za mnoho milionů? No a co, magistrát a čárovací šmejdi potřebují peníze, tak udělají čáru a investice jde k čertu: oni chtějí prachy a skutečně invalidní, či staří lidé jsou jim ukradení. Mafie ve vládě, mafie na magistrátu, mafie v jednotlivých částích Prahy, ale ono je to stejné v Brně, Plzní, prostě tam, kde se může občan okrást až na dno kapsy.
Cesta k bezbariérovému vstupu zablokována auty a úředníci se vysmívají
Čáry a šikana kam se podíváš, ale parkování to nezlepší
Víte, že se po roce 1989 začaly stavět na sídlištích parkovací domy, které měly nahradit málo míst na sídlištích a cena měla zahrnovat údržbu a obsluhu domů? Skvělý záměr. A kolik dnes tam stojí stání, kdo tam parkuje a komu se hrnou penízky do kapes?
A takto bychom mohli probírat jedno po druhém: bohulibý záměr a pak to přebere mafie, která všechny okrade a kasíruje. Modré zóny, parkovací domy a úředníci nevědí, kam se mají posadit. Hledá se pro ně nějaká práce, aby něco vykázali. Činnost, která nikoho nezajímá a napsané nikdo nečte. Prostě prý nařízené z Bruselu a ze zákona.
V Praze vznikla vzpoura proti této zeleno-pirátské mafii a vznikla strana pod názvem "Motoristé sobě" , ve které jsou lidé typu Vladimíra Pikory (druhý na kandidátce po Petru Macinkovi)
Motoristé sobě mají v plánu zavést jednu parkovací kartu na celé město. „Když má někdo byt na Žižkově, pracuje v Dejvicích, jezdí za rodiči na Smíchov, nemá být omezován třemi parkovacími zónami. Je možné, aby lidem stačila jedna parkovací karta na celou Prahu. Má to podstatné výjimky, takže toto opatření bude platit během dne od 8 do 18 hodin, pak budou místa rezervována pro rezidenty, aby mohli bez problému u domu zaparkovat,“ nastínil Petr Macinka plán své strany.
Lidé ze Středočeského kraje i dalších míst, kteří každý den jezdí do Prahy hlavně za prací, jsou podle něho pro hlavní město důležití a Praha by bez nich nefungovala. „Každý den takto přijede 300 tisíc lidí a my si jich vážíme. I pro tyto lidi musíme mít řešení. Parkovací místa na okraji Prahy nejsou, město zaspalo i v tomto. Pirátský primátor se chlubí, že postavil historicky nejvíc P+R parkovišť. Šlo o 900 míst. Zvýšil tím počet míst ze 4 tisíc na 4900, což je proti 300 tisícům aut, které každý den přijedou do města, legrační. Těmto slovům primátora se můžeme jen smát,“ má jasno šéf Motoristů.
„S panem doktorem Vladimírem Pikorou, dvojkou naší kandidátky, jsme podrobně zanalyzovali rozpočet hlavního města i pražský majetek a víme, co si můžeme dovolit.
I když se zdá, že tato "vzpoura proti zelené magor-ideologii a fanatismu" je pouze pražská záležitost, víme, že "čárovací a kolová mafie" vznikla v každém krajské a okresním městě, a nastal čas tyto šílenosti zastavit. Praha to zkouší pro Pražany a středočechy první. Dáte jí svůj hlas?
Důležité upozornění: toto není zadaná reklama na stranu v Praze, ale pouze popis skutečného stavu ve městech a nalezení subjektu ve volbách, který se tomu začal naplno věnovat.
Mně by ani nevadila snaha vytlačit auta z center měst nebo "umožnit" rezidentům parkovat v místě bydliště. Vadí mi, že se řekne A=brutální ceny za parkování, ale neřekne se B=MHD zdarma. To je věc, která měla být dávno samozřejmá. A peněz je na to dost, jen se záhadně někam vytrácejí....